تمایل به نیازهای عاطفی

رایگان

یک مقوله بسیار مهم در امر ارائه خدمات به مشتری، شناسایی نیازهای آنان است. به طور کلی نیازهای مشتریان را می‌توان به دو نوع نیازهای منطقی و عاطفی تقسیم کرد. هدف اصلی شما به عنوان یک خدمات دهنده این است که نیازهای مشتریانتان را بشناسید و با کمال خونسردی و احترام ابهامات و مشکلات آنها را برطرف نمایید.

سایر ویدیو های این سرویس
رایگان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
سرویس 3

کار کردن با مشتریان ناراضی

تعداد ویدیو ها: 17 رایگان امتیاز سرویس: 0

یک مقوله بسیار مهم در امر ارائه خدمات به مشتری، شناسایی نیازهای آنان است. به طور کلی نیازهای مشتریان را می‌توان به دو نوع نیازهای منطقی و عاطفی تقسیم کرد. هدف اصلی شما به عنوان یک خدمات دهنده این است که نیازهای مشتریانتان را بشناسید و با کمال خونسردی و احترام ابهامات و مشکلات آنها را برطرف نمایید.

به این دوره چه امتیازی میدهید ؟

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید :)

سرویس 3 سرویس 3 سرویس 3 سرویس 3
۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم . با ما تماس بگیرید.

استفاده از مطالب این سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است . کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرویس 3 می باشد.
Copyright © 2015 - 2016