جایگزین کردن کلمات منفی

قیمت این ویدیو: 500 تومان

برای خرید این ویدئو، 1 را به شماره 30781 ارسال نمایید.

در برخورد با مشتریان باید به کلماتی که می‌گویید کاملا دقت کنید و از بیان عبارات منفی بپرهیزید. در واقع خود این عبارات لزوما بد نیستند اما زمان بندی و طریقه بیان آنهاست که می‌تواند واکنش منفی مشتریان را به دنبال داشته باشد. بدین منظور در حین مکالمه با مشتری‌ها باید به جای این عبارات از جملات مثبت استفاده نمایید.

سایر ویدیو های این سرویس
رایگان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
سرویس 3

کار کردن با مشتریان ناراضی

تعداد ویدیو ها: 17 قیمت سرویس: 500 تومان امتیاز سرویس: 0

در برخورد با مشتریان باید به کلماتی که می‌گویید کاملا دقت کنید و از بیان عبارات منفی بپرهیزید. در واقع خود این عبارات لزوما بد نیستند اما زمان بندی و طریقه بیان آنهاست که می‌تواند واکنش منفی مشتریان را به دنبال داشته باشد. بدین منظور در حین مکالمه با مشتری‌ها باید به جای این عبارات از جملات مثبت استفاده نمایید.

برای خرید این سرویس، 1 را به شماره 30781 ارسال نمایید.

به این دوره چه امتیازی میدهید ؟

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید :)

سرویس 3 سرویس 3 سرویس 3 سرویس 3
۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم . با ما تماس بگیرید.

استفاده از مطالب این سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است . کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرویس 3 می باشد.
Copyright © 2015 - 2016