رسم خط در رفتار ناهنجار

قیمت این ویدیو: 500 تومان

برای خرید این ویدئو، 1 را به شماره 30781 ارسال نمایید.

شما باید به عنوان یک کارمند حرفه‌ای در بخش خدمات دهی با برخی از رفتارهای ناخوشایند مشتریان کنار بیایید و با حفظ خونسردی به ارائه خدمات بپردازید. اما در برخی موارد مشتری از خط قرمز عبور کرده و رفتارهای ناخوشایندی نظیر داد زدن و یا ناسزا گفتن را از خود بروز می‌دهد. در ادامه خواهیم گفت که در این مواقع چه عکس‌العملی را باید از خود نشان دهید و چه راهکاری را در پیش بگیرید.

سایر ویدیو های این سرویس
رایگان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
قیمت این ویدیو: 500 تومان
سرویس 3

کار کردن با مشتریان ناراضی

تعداد ویدیو ها: 17 قیمت سرویس: 500 تومان امتیاز سرویس: 0

شما باید به عنوان یک کارمند حرفه‌ای در بخش خدمات دهی با برخی از رفتارهای ناخوشایند مشتریان کنار بیایید و با حفظ خونسردی به ارائه خدمات بپردازید. اما در برخی موارد مشتری از خط قرمز عبور کرده و رفتارهای ناخوشایندی نظیر داد زدن و یا ناسزا گفتن را از خود بروز می‌دهد. در ادامه خواهیم گفت که در این مواقع چه عکس‌العملی را باید از خود نشان دهید و چه راهکاری را در پیش بگیرید.

برای خرید این سرویس، 1 را به شماره 30781 ارسال نمایید.

به این دوره چه امتیازی میدهید ؟

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید :)

سرویس 3 سرویس 3 سرویس 3 سرویس 3
۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم . با ما تماس بگیرید.

استفاده از مطالب این سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است . کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سرویس 3 می باشد.
Copyright © 2015 - 2016